Sprawna komunikacja wewnątrz i na zewnątrz organizacji to fundament każdego biznesu. Tradycyjna telefonia wymaga dedykowanej infrastruktury okablowania, określenia z góry z jakich technologii komunikacyjnych będziemy korzystać, znacznie ogranicza modyfikację i rozbudowę systemu oraz generuje znaczne koszty ... Rozwiązaniem na te problemy jest telefonia VoIP. Nowoczesne centrale telefoniczne IP zajmują mało miejsca i są bardzo elastyczne w konfiguracji. Zakupując jedną centralę można do niej podłączyć zarówno tradycyjne analogowe linie telefoniczne, cyfrowe ISDN jak linie operatorów internetowych VoIP.
Nasza firma oferuje usługi w zakresie wdrażania i utrzymania systemów komunikacyjnych w oparciu o centrale telefoniczne Yeastar oraz aparaty Yealink. Dzięki tej technologii możesz:
- wykorzystać to samo okablowanie strukturalne w budynku do podłączenia zarówno telefonu jak i komputera/laptopa (na jednym przewodzie).
- Skorzystać z tańszych połączeń dzięki operatorom publicznym VoIP (wymaga połączenia internetowego)
- Udostępnić zapowiedzi głosowe (IVR)
- Zbudować zaawansowany system wielopoziomowych menu głosowych
- Współdzielić książkę telefoniczną
- Podłączyć się do publicznego operatora za pomocą dowolnej technologii (PSTN, ISDN, GSM, VoIP)
- Tworzyć grupy dzwonienia wraz z regułami przekierowywania połączeń (np. dla handlowców)
- Wykorzystywać klika linii telefonicznych na jednym aparacie
- Kolejkować, parkować, ściągać rozmowy
- Nagrywać rozmowy telefoniczne
- Identyfikować dzwoniącego
- Tworzyć konferencje
- Zbudować system powiadomień (Interkom)
- Udostępnić muzykę na poczekaniu
- Blokować rozmowy
- Realizować niestandardowe scenariusze