Telefonia VoIP

Sprawna komunikacja wewnątrz i na zewnątrz organizacji to fundament każdego biznesu. Tradycyjna telefonia wymaga dedykowanej infrastruktury okablowania, określenia z góry z jakich technologii komunikacyjnych będziemy korzystać, znacznie ogranicza modyfikację i rozbudowę systemu oraz generuje znaczne koszty ... Rozwiązaniem na te problemy jest telefonia VoIP. Nowoczesne centrale telefoniczne IP zajmują mało miejsca i są bardzo elastyczne w konfiguracji. Zakupując jedną centralę można do niej podłączyć zarówno tradycyjne analogowe linie telefoniczne, cyfrowe ISDN jak linie operatorów internetowych VoIP.  

Nasza firma oferuje usługi w zakresie wdrażania i utrzymania systemów komunikacyjnych w oparciu o centrale telefoniczne Yeastar oraz aparaty Yealink. Dzięki tej technologii możesz:

  • wykorzystać to samo okablowanie strukturalne w budynku do podłączenia zarówno telefonu jak i komputera/laptopa (na jednym przewodzie). 
  • Skorzystać z tańszych połączeń dzięki operatorom publicznym VoIP (wymaga połączenia internetowego)
  • Udostępnić zapowiedzi głosowe (IVR)
  • Zbudować zaawansowany system wielopoziomowych menu głosowych
  • Współdzielić książkę telefoniczną 
  • Podłączyć się do publicznego operatora za pomocą dowolnej technologii (PSTN, ISDN, GSM, VoIP)
  • Tworzyć grupy dzwonienia wraz z regułami przekierowywania połączeń (np. dla handlowców)
  • Wykorzystywać klika linii telefonicznych na jednym aparacie
  • Kolejkować, parkować, ściągać rozmowy 
  • Nagrywać rozmowy telefoniczne
  • Identyfikować dzwoniącego 
  • Tworzyć konferencje 
  • Zbudować system powiadomień (Interkom)
  • Udostępnić muzykę na poczekaniu 
  • Blokować rozmowy 
  • Realizować niestandardowe scenariusze
Yealink logo
Yeastar Logo
Telefon IP  DECT Yealink W52
Telefon Yealink T28P
Telefon Yealink T46P
Centrala telefoniczna VoIP Yeastar u300